sreda, marec 01, 2006

Stalni inventar pivskih inštitucij

Ko sem danes spet šel na malico v polpriljubljeno gostišče (jp, privoščil sem si zrezek, ko j... post), sem kot že ničkolikokrat ujel na ušesa pogovor gostilniških intelektualcev. V vsakem pajzlu jih brez problema prepoznaš. Oblečeni v delovne obleke ( predvsem mi ni jasno kdaj ti ljudje zares delajo, ker so za šankom vedno, ampak res vedno, ko se jaz ob nakjučnih urah oglasim v tovrstnih ustanovah), po možnosti kombinirani s delom uniforme slovenske vojske. Zraven je še kakšen zvesti poslušalec, ki izgleda kot pristi sin slovenskih planinskih kmetij in še priložnostna nezavestna žolna (SBSKJ : 24 urni uničevalec alkohola). Večna tema reševanje vseh težav, ki jih ima naša država, zraven pridana še kakšna zabavna ankekdota, kako so doživeli kak dober pretep, popili smrtne doze domačega šnopsa in neverjetno dobro nategnili (namenoma uporabljen gostilniški izraz. Sam vedno uporabim besedo ljubljenje (ma ja;) ). Definitvno tema za kakšno modrovanje tile casanve) vsaj eno lokalno lepotico , po možnosti vse te stvari naenkrat. In medtem ko poizkušajo s svojim neustavljivim šarmom dobiti tudi kelnarico (itak edina ženska, ki jo vidijo čez dan) razpredajo s prijatelji, kako jih je država popolnoma zajebala. No tokrat sta se glavci razgovorili nad davčno politiko. Pa ne o prednostih in slabostih enotne davčne stopnje (če sem iskren, tudi men ni najbol jasna. Tako da sem o tej temi rajš tiho. Očitno je nekaterim državam res pomagala, sam vsaj na slovaškem sem bil in ne vem če lahko našo situacijo primerjamo z njimi) , ampak so se lotili davkov nasploh. In ta pogovor poslušam že vsaj eno leto odkar sem si izbral ta lokal za malico. Torej davki so popolna kraja, ki slovenskim revežem pobere vse, še posebej grozna je za slovenskega kmeta (kmetov se bom definitivno še enkrat lotil, prokletih "jokam ker mam sam za dva traktorja in 3 bmw-je), jaz sem pa zaradi njih revež. Vse lepo in prav, tud meni po hitrem računu poberejo vsaj 50% plače in tisti miljon na leto bi lahko zelo koristno porabil, ampak nekoliko pa me pogreje jamranje nad vsem tem, od nekoga ki mu očitno ne manjka toliko denarja, če si privošči vsak dan pol gajbe pira in vsaj pri vsakem drugem še en štamparle domačega. Človek mogoče od svojega dohodka (če ga ima), da kvečjemu tistih 20 do 30%, ki so všteti v ceno, medtem pa mu iz taistih davkov plačujemo zdravljenje jeter, njegove večmesečen bolniške (vsi stalni inventarji jih imajo, naklučje??), podporo za nezaposlene, ker ga je kapitalistična gnida (in tole tokrat mislim brez sarkazma, ampak v teh primerih jim dam pa celo prav) neopravičeno vrgla iz šihta, samo zato ker je spil kakšno pivce zaradi žeje (eno, seveda). Prav tako so mu taisti davki plačali šolanje (popolna zguba) in plačevali mu bojo tudi pokojnino. In tukaj niti ne omenimo vseh stvari, ki se za splošno dobro plačujejo iz davkov. No pa da ne bo kdo mislil, da sem pretirani pristaš države ali celo sedanje fajn koalicije, tud men gre precej v nos vse, skupej s odličnim ravnanjem z našim denarjem, ampak mi je vsaj približn jasn, da bi bla država brez keša slaba za skor vse. Sploh pa se v prihodnosti nadejam dobro plačane državne službe, v kateri mi ne bo treba več poslušat glupih tajnic brez posluha za osnovno vljudnost ter še manj posluha za osnove računalništva. No kakorkoli, najhujš mi je kt opazujem par kolegov, ki iz dneva v dan postajajo ravno to, gostilniška inteligenca. Ko si enkrat star svojih 25+ in se še vedno z veseljem zvečer pohvališ kako si v bližnjem krematoriju že od kosila naprej in te vse žolne pozdravijo ko vstopiš, veš da imaš problem. Prav tako pa pogovori, ko obiščem domače lukne, vedno bolj postajajo takšni, kot jihi poslušam pri malici. Mogoče sem pa postal samo stari zadrtež in je morebiti čas da se oženim, pridelam tiste 2-3 mulce, postavim hišo ter vikend, si kupim golfa ter ob gledanju Maria s svojimi kolegi iz občinske hribolažniško-čebelarske skupine obiskujem razstave slovenskih narodnih noš ter avtentičnih gorenjskih pletenih izdelkov. Živela svetla prihodnost!

Ni komentarjev: