ponedeljek, februar 09, 2009

Kolumna

Ljubljana, Petek, 3.12.2004 - Zrcalce, zrcalce na steni povej, katera najlepša v deželi je tej!

Sm ugotovil, da sm že čist predolgo odlašal s temle hobijem. Torej: kolumna is back! In o čem tokrat? O, vsaj meni osebno, eni največjih neumnosti – tekmovanju za miss sveta in ostalih podobnih tekmovanjih. Pa še o čem drugem, kar mi pade na misel ob tem.
Pa da takoj na začetku razočaram vse feministke in njim podobno golazen (hehehe, se bom mogu zdej začet skrivat, k me bodo hotle zdej možače kastrirat, al pa kej podobnga. No sej ne da bi blo kej velik škode, itak ni ne vem ), tukaj ne bom govoril o tem, kako je vse skupajkolk v uporabi žalitev za ženske, pa da jih obravnavajo kot meso…
Butasti se mi zdijo popolnoma drugi aspekti tega početja. Recmo že sam spekter teh tekmovanj. Npr. miss sveta, pa miss universe, pa miss študentk, pa kmečka miss, pa miss Spodnjega Dupleka… Na vseh nastopajo iste krofe, po istem principu… V čem je pol fora? Pač čaka tolk cajta ko se že najde en sodnik, ki ji ga uspe omrežiti.
No, pa o sodnikih. Ni mi jasno kako lahko ženske ocenjujejo ženske??? (Ok, recmo da niso vse lezbe). Pa še kakšen modni oblikovalec se najde vmes al pa frizer (vsi vemo, da oni niso lih eksperti za žensko lepoto). Halo, to je prbližen tko, kt če bi jest šel ocenjevat tipe. So mi prbližen vsi isti, recmo da mi je jasn, da naprimer Janč zgleda bolš kt pa Jonas, to je pa tud vse. Se mi že resn zatakne, k je treba ocent ker tip ma bolšo rt. Kr se mene tiče noben; razlika je sam v zašpehanosti, pa še glede tega mi ni čist vse jasn. Kako pol ženska misle ocenjevat druge ženske, k pa smo le moški tisti z vgrajenim organom za te potrebe, pa tudi urimo se že od rane mladosti. Kadar koli sem poslušal ženske, k so se zgovarjale kera je leuš, je bil to popoln poraz. Večina jih je bla recmo na 0.5 promila moje lestvice. Pol se pa čudmo, zakaj so vse misice tak podn. Ne spomnim se nobene, ki bi imela tisto nekaj, sej ne vem kako bi se izrazil - k jo vidš, da ti pade čeljust na tla. Sm sicer nekje bral, da jih ocenjujejo po nekem modelu popolne postave, izgleda… Tko kt pasemske pse. Zdej nej mi pa en pove a smo kdaj rabil kakšna navodila za prepoznavanje hude pičke??? Ne, torej iz tega sledi, da so tovrstni "muštri" bedarija in recept za katastrofo. Lepota ni v popolnosti ( če temu lahko rečeš popolnost...) ampak lih v nasprotju. V posebnostih, ki naredijo obraz, telo zanimivo.
Aja kaj je moja lestvica. V zgornejm predelu je 5 "nealkoholnih" stopenj, v spodnjem pa "alkoholne" stopnje. To pomeni kolk morm spit, da bi se vtaknil vanjo. Vem, popolnoma šovinistična lestvica navadnega prasca, sam tko je. Se ne delam finga.
Druga neumnost so kao inteligentna vprašanja. Recmo: V:„ Za kaj se boš zavzemala, če boš postala miss sveta?” O: „Za svetovni mir!!!!” Zdej nej mi pa en pove, kako bo puhloglava manekenka, katere edina sposobnost je sprehajanje v treh različnih kosih garderobe, prepričala vojsko, da se neha bojevati. Dobra bi bila kvečjemu za dvig morale le-te. Samo resno dvomim, da bi lahko obdelala celo četo. Torej? Vsa ostala vprašanja so podoben nesmisel. Mogoče je pokazatelj inteligence zmožnost pomnenja tistih desetih različnih standardiziranih odgovorov? V glavnem, če je to lepotno tekmovanje, čemu sploh pol vprašanja? Lepota duše? Priznajmo si, da za zmago na lepotnem tekmovanju ni potrebna samo lepota in eleganca, ampak tudi sposobnost v spletkarjenju in miniranju sotekmovalk, pa laganje in dvoličnost tudi. In kje naj bi bila tukaj lepota duše? Pol jih pa večina niti ne zna vsaj dveh jezikov.
Drgač sm pa dons nekje bral, da bo naša miss pri izhodu v kopalkah imela enodelne kopalke. Pa kaj, a smo v 50-ih? Pa komu so všeč enodelne kopalke..? Kolk žensk sploh zgleda dobr v enodelnih??? Joj, fuj in fej. Skor tko kt une elatične črne hlače, kt so ble tko popularne še ne dolgo nazaj (kva jest vem kako se jim reče-vem pa kaj mi ni všeč). Praktično nobena ni dobr zgledala v njih, pa še kr so vse skakale v njih okol. In, a jo je mogoče sram? Ni jo sram, da se sprehaja pred folkam kt ovca namenjena za zakol, pa govori bedarije v mikrofon (bohnedej da še poje, sam spomnite se Rebeke) in pol jo je sram da pokaže še malo več gole kože. PA še tole mi ni jasn, k lih nakladam o tem. Zakaj je vse tolk sram se pokazat v spodnjem perilu - recmo na plaži pa vse brez problema skačejo okol v tanga kopalkah, po možnosti zgoraj brez???? ( In pol nam ženske pravjo, da nas ni mogoče razumet.)
Zadnja stvar (oblubm) so pa otroška lepotna tekmovanja. What the Fuck!!! Al vzgajamo (podpiramo?) pedofile, al kaj. Triletne punčke hodjo okol v minicah, naličene, s podloženimi modrci… Če pa to ni bolno, pol pa ne vem. Sej vem, da one niso krive, pač pa njihove psihotične matere, sam a država res ne more prepovedat tovrstnih neumnosti (sicer tega pr ns pomoje ni, upam), pa odvzet fuknjenim staršem otroke, al kaj? Kako sploh lahko oceniš namazanega dojenčka. Vsaj meni se upira sploh pogledat otroka z namenom tovrstnega ocenjevanja. Ta tekmovanja so prava zlata jama za kakšnega spodobnega psihiatra ( Pa za kakšnega pedofila tud!).
No dost je za danes. Si kr pejte pogledat izbor (Sej je ta vikend ane?); kurc, k je tolk bab na kup, bo pa mogoče le kakšna ovrgla moje trditve, če ne se bomo pa vsaj nasmejali. Do naslednjič...


Viva la revolucija!

Ni komentarjev: