ponedeljek, februar 09, 2009

REM

Ljubljana, Ponedeljek, 24.1.2005 - Reportaža

Vaš priljubljeni raziskovalni novinar vam tokrat malce z zamudo (Se posuvam s pepelom) prinaša reportažo s koncerta leta. (Glede na to, da je bil to prvi koncert letos ni blo tako težko). Ekipa se je iz Cerkelj odpravila se mi zdi da ob pol 7 in preko Kranja (dej Čiv, mal razmišlej drugič) odpavila na mesto dogotka, našo prejubo prestolnico. Tam je v popolnoma praznih lokalih okoli Tivolija poizkušala dobiti sok. (sej pomoje je jasno, da je cel stavek precej neresničen, ane). Zato smo tudi zamudili predskupino Brainstorm, menda latvijce al livance al krkol so že bli, in prišli v vmesen čas med koncertoma. (A bi blo tko težko na karto vpisat uro začetka, a???) Po obveznem nakupu opojnih substanc in tekstilnih izdelkov, se je koncert začel.
Ekipa je imela srečo, da je bila ob začetku koncerta v prvi vrsti in doživela vse sladkosti stiskanja v gužvi. Meni osebno je blo bed in sem se zato pomaknil nekoliko nazaj (Dobr no, pač te po piru scat tiši, ane? (Tist k jim to ni jasno, to je retorično vprašanje in med vikendom in v komentarjih nočem videti odgovorov, ane?(isto))), kjer sm iza ograje vseno dokaj udobno spremljal koncert. Bend je začel s meni osebno dokaj neznanimi komadi in do Everybody Hurts priznam nisem poznal nobenega. Sem pa lahko vsaj opazoval zelo domiselno sceno in videozaslone, ki so prikazovali stage, videospote, besedila... Vse pohvale režiserju! Pa da ne bom našteval vse komade, samo nekaj vrhuncev. Nekje na sredi je Stipe omenil da prihaja iz zelo čudne dežele imenovane Amerika (folk: buuuuu) vendar me moja vlada ne prestavlja (folk:jeeeee, ouuuuu, jupi, makraonarji: no comprende). Pol sta bla ene dva komada napisana za to priložnost (osebno sem pričakoval It's the end of the world, sam ok), pol še nekaj hitov, pavza za pivo, pridejo nazaj in se tm neki mota en model s smešno kapico (no ni bil lih model). In Stipe predstavi Kresota (A še tuki, že tko je vsako leto najmanj 4 samo v Kranju :)), folk pa v ekstazo. Skupi so zaigrali Passengerja (Sam a ni zanimiv, greš na koncert ene najboljših svetovnih skupin in folk najbolj uživa, kt pride lokalc gor). Gor sta kot gosta pršla še eden od Bambi molestersov in Eckman od Walkaboutsov (Prvi so mi bedni pa čeprav so kao najljubši Stipetov surf bend, drugih pa hmmm ne poznam (posipam s pepelom)) Pa še ene par hitov in koncerta je blo na žalost konc. V glavnem zakon koncert, bend se je maksimalno potrudil, Pevec je ves čas na svojevrsten način komuniciral s folkam, lohk vam je žal da vas ni blo...
Sam morm vseglih mal pokritizirat! Prvo Tivoli, skreti defenitivno premajhni. Si mogel čakat celo večnost, samo da se v gužvi opravil v umivalnik (sej vem, sam do pisoarjev je blo nemogoče pridt). Pol standardo slaba akustika. Na sredini si imel zaradi obupnega echo efekta skoz občutek da pri šanku nabijajo eno štanco. No pa Makaronarjev je blo občutno preveč. Pa kakšen komad več bi lohk tud zašpilal (sej ne rečem da je blo mal , sam...), k nekaj smo jih pogrešali.
Vse skupaj me je zlo pozitivno presenetl. REM mi sicer osebno niso najljubši bend (sej so ql, sam lih v avtu jih pa ne nažigam skoz) in sm pričakoval, da bo vseskupi čist premirno. Sam sploh ni blo, dal se je ruvat in benda na odru deluje zelo dobro. Sicer ni blo tolk dobr kt na Pearlih (dobr, priznam, pristransko mnenje) sam bliz!

Ni komentarjev: