torek, maj 23, 2006

Spet doolgcajt!

Sm pr neki stranki, ki ji inštaliram en server in seveda moram prepisati 40GB po eni počasni mreži, ki trenutno kaže 14% po eni uri in nimam res nobenega pojma kaj bi še počel. Prebral sem vse bloge, ki jih redno ali nikoli ne berem, se naučil internet na pamet.... Celo na messengerja sem se priklopil (sej vem, da uporabljanje storitev z gesli na tujih računalnikih ni ql) pa ni nobenga gor, razen ene znanke, za katero se mi zdi, da se me izogiba, mogoče zato ker so eni dobil idejo, da sem nor nanjo. Fak, k v osnovni šoli: " Uroš ej pa zaljubljen v xxxx". Kolk neumno, človek se mal zgovarja z nekom, nekajkrat pogleda v joške (kaj čem :)), debilno. No al je pa sam prižgan pa je ni, kokrkol. K zdejle bi debatiral pa res z vsakim, RES VSAKIM. Sicer imam res napol napisano reportažo z zadnjega Tedna mladih, pa mi zdejle ne gre in ne gre napisat kej pametnega o tem. Torej tukej pišem prosti spis. Me tudi že mal ma, da bi inštaliral semle irc (nisem uporabljal od srednje šole) ali pa mogoče poklical bivšo, ki je ravno iz tega konca kot moja stranka, pa čeprav bi blo mučno in nejbrž ne bi mogla sprav skupi enga normalnega pogovora, pa tud zdi se mi da me ne bi hotla videti, pa čeprav sem še tolk lovable.
Mal tko mimogrede, a kdo ve kje bi se dal dobit kakšen rezervni del za VW Transporter Tp1, letnik 75 ? (to je un hrošč kombi, hipimobil) Točneje, pant za drsne vrata. Rabim. Za vsako informacijo obljubim eno fajn vožnjo s pivom...
Drugače bi pa moral doma pomagat, pri zidavi mojega bodočega stanovanja. Sej me nošnja malte, zidakov in podobnih stvari res ne veseli niti najmanj, pa se vseeno počutim nekoliko krivo, ko to sedaj namesto mene počne fotr ali mati. Sej res, da sem na šiht, pa da RES nisem mogel prestaviti tegale danes in da bom mogel jutri dežurat zaradi možne odpovedi serverja, pa vseeno. Sicer pa, kaj pa se fotru tako mudi, dobr ve da nimam trenutno ne denarja in ne časa za zidanje, prav tako pa mi glede na neobstoječost ljubezenskega življenja tudi ne čutim nobene potrebe, da zapustim svojo duplino, torej....
Me je pa tale moj tarnanje spomnil na zanimivo temo. Življenje pri starših. Zakaj je v tujini tako sramotno živeti pri tastarih v odraslih letih in zakaj je to pri nas nekaj tako samoumevnega in ali mogoče samo jaz živim v neki čudnji dimenziji v kateri velika večina živi pri starših ali pa pri starših svoje sopotnice. Torej, a smo vsi skupi mamine maze al nas je v to prisilil finančni položaj in dejstvo da so naši fotri delal ogromne bajte in se prazna nadstropja kar ponujajo kot opcija za življenje. Nam bo to, onemogočilo prenehanja sesanja pri svojih materah, (tole je res, ampak RES mišljeno v prenesenem pomenu) saj ej težko živeti ločeno življenje v isti hiši. To koneckoncev pomeni tudi zmanjšanje motivacije, da bi zaživel samostojno življenje. V glavnem, moje stanovanje dobro napreduje in mogoče mi bo drugo leto celo uspelo dokončati vsaj dnevno sobo in končno dobiti prostor za gledanje fuzbala na velikem platnu v svojem kavču ob svojem hladilniku, kjer bom tudi v miru pokadil svoj cigaret. Sam seveda... Do takrat pa si bova s hrčkom delila brlog v katerem že nekaj časa ni prostora za vse moje elektronske neumnosti.
Tako, nekaj časa je vseeno minilo in grem lahko nazaj pregledovat zapise o tujih zanimivejših življenjih (vse kar je tuje se lepše zdi...).

Ni komentarjev: