petek, junij 09, 2006

Proklet ***

Mal sem razkurjen zdele. Pa zarad ljubega miru ne bom šel napizdevat človeka kt ga hočem (nejbrž ne bo bral tegale), ampak bom robantu tukej. Kako tipično slovensko. Za lažje razumevanje pa malo predzgodbe. V naši vasi so trije nadebudni maldeniči (khmm, lahbo bi rekli večno mladi ;)), pred cca 5 leti kupili krasno starodobno vozilo, VW Transporter Tp2 (un hipi kombi) s prijaznim imenom Billy. Po nekaj letih je eden od njih ugotovil, da se mu ne da več ukvarjati se z njim in je svoj delež v podjetju prepustil meni v zameno za plačilo registracije in nekaj obveznih popravil. Kot je starim vozilom v navadi je po enem letu spet bil potreben obdelave, torej sem prevzel pobudo in ga odpeljal do mehanika. Ta je zamenjal auspuh, ploščice in še nekaj (ne tolk mal) ostalih stvari. Do sem vse lepo in prav. Danes sem poslal solasnikoma še račun za popravilo, tukaj pa se je zataknilo.
Eden od lastnikov, ki je tudi sicer večinski uporabnik je nazaj poslal dalši mejl, kako se ne posvetujem z nikomer, kako ni nč zrihtan tako kot mora bit, kako ga pokličem samo takrat, ko mi fotr začne težit, da mu billy onemogoča delo v delavnici (ok, tud fotr je težak 1. klase). In to pravi človek, ki ga je vozil daleč največ časa, ki ga pušča povsod (naj samo spomnim, da ga je pustil na avtocest in ga je odvlekla cestna služba), ga vedno odpeljal, ko je bil tank poln in ga praznega pripeljal nazaj, po vsaki uporabi je bil avto v slabšem stanju in je, ko sem mu predlagal, da bi blo fajn ga mal do servisa zapelat rekel le: " ti sam pel". Glede na to da ga je uporabljal zadnje par mesecev in dobr vedu, da ga peljeva na servis bi lohk vsaj povedal kaj je vse narobe z njim. Če bi ga klical bi blo spet polnu unih nedoločnih, bomo zrihtal, pa dej pejt ke pa ke, pa tega pa unga praš in spet ne bi blo nč narejen. Glede na to, da je človek vedel kaj je vse narobe z njim, bi lahko tud kakšno pobudo dal, da se kej naredi. In zdej se gre, kokl časa je bil kje parkiran...
Ok to je blo to. Sej vem, da sam nisem popoln, pa da tud kdaj narim kakšno napako, sam človek hoče kej naredit dobrega, da se stvar vsaj premakne iz mesta in pokazat iniciativo, jih pa dobi po buči. Samo nisem hotel, da se ponovi stara zadeva, k smo se celo zimo menil, da bi zrihtal štrom in naredil točn to - celo zimo menil. Pa tud vem, da sem najmanj časa solastnik in se ne morem zdej obnašat kot enakovreden, zato bo pa stvar ostala tukej (no, pa po parih vrčkih piva, bom še kej pizdu, proklet ***.

p.s. Post je namenjen izključno temu, da se lahko znesem nad nekom, brez da bi pokvaril večer še komu drugemu, torej namenjen moji duši... Zdej mi je precej lažje.

Ni komentarjev: