petek, marec 10, 2006

študent naj ne bo...

Dons mel izpit. Računalnišvo in informatika... Predmet sestavljen iz moje srednje šole in nekaj neumnih definicij računalništva. Torej bi morala bit zadeva rutinska... veni, vidi vici. Ma ja, po moji stari navadi sem imel plan osvežitve znanja (clo jaz se ne spomnim po 10 letih aseblerja, Cja in Von Neumanovega modela računalnika) načrtovan 3 dni pred izpitom. No, vmes so prišli moja pregovrna lenoba, stranka ki se je zmislila ravno zdaj premaknit VSE računalnike v firmi in sem vsak dan do 7ih visel tm, pa še mal prehladu sem se (ja bogi revež, mal ti iz nosa teče pa že jokaš, kot da maš najmanj malarijo, pička) . Torej pridem na izpit, da se podpišem, pa prestavim na naslednji rok (ki je kot naročen 2 dni po mojem prihodu iz Egipta, torej če med piramidami vidite bledega, z inteligentnim čelom (temu so v časih naših staršev rekli začetek pleše) obdarjenega mladeniča z kjigo osnve C++ in fasciklom ispiskov, to nisem jest. Torej mi bosta spet ostala dva dneva za učenje). Se usedem, z nasmeškom pogledam svoje sošolce (pogled se takrat ustavi na dveh posebno simpatičnih sošolkah), ki panično brskajo po svojih ASCII tabelah in pripravljajo kalkulatorje, se udobno namestim in se v mislih razmišljam kako bom na počitnicah rešil svojo potovalno skupino ter izredno hvležneag miljarderja ter priložnostni obdarjeni lepotici pred kremplji teroristov (lansko leto me je IRA v Belfastu v tem pogledu razočarala. Sumljiva sta mi bila le dva podmladka, ki pa sta po nekaj minutah ugotovila, da sem podoben nekemu plešastemu lokalnemu boks junaku in naenkrat smo bili prijatelji, tako da z akcijo ni blo nič) , sproti pa še odkril grobnico kakšnega faraona (ammmm, star si 26 let, What the fuck?!?!?) . Ko pa dobim na mizo test, bi pa najraje nekoga pretepel (po možnosti kakšnega mulca. Ženske in odrasli ljudje, bi me najbrž hudo poškodovali...). Test je bil zločinsko lahek. V 5ih minutah sem mel razen treh nalog rešen že skoraj vse in do pozitivne ocene mi je mankal le še C ali query v SQL-u. NAredu bi izpit, če bi si vzel pol ure pred izpitom čas in vsaj preletel zapiske. Neeee, jest sem seveda razlagal sošolcem, kako pojma nimam, se ukvarjal s kofe avtomatom, ki ni in ni hotel požreti kovanca in bral debilno šolsko glasilo (no sej ni tolk slabo, ampak 5 strani o bolonski deklaraciji se mi pa res ne da brat) . Tako pa je moj index še vedno junfer (če se bo vrgel po lastniku sem resno v p... , k še tukaj pa nočem bit pozni cvet...) in niti približno ne kaže, da se bo kaj kmalu kej spremenilo. Torej mi preostane edino še, da se ga od jeze nažrem v lokalni lukni in se izživljam nad slučajno žolno za šankom. Aja, sej res delam .... kurc pa ta lajf!

Ni komentarjev: