ponedeljek, februar 09, 2009

Bela poroka

Dvorje, Ponedeljek, 21.2.2005 - Reportaža

V petek se je zgodila tako težko pričakovana bela poroka. Ne, Janč se ni uženu (bil bi že cajt), tud prve lezbične poroke daleč naokrog ni bilo (nebi komentiral). Pač pa je znan lokalni bend (šparam ime, da se nebi prevečkrat ponavljal) priredil koncert in s tem objavil, da potrjuje svojo večno zavezanost glasbi. Pa se ne bom spuščal v globje razpredanje o tej globoki temi, deloma zato ker mi ni čist vse jasn (zarukan kmet, kaj čem).
Že ob prihodu na lokacijo se je videlo, da fantje mislijo zares. Varnostnik pred stopnicami (ki je pozneje izginil neznano kam), profesionalna prodajalca lično izdelanih kart. Kar nekaj nepoznanih obrazov. Pri sebi sem pomislil, da bo to eden večjih dogotkov okrog (pa da bom dobu kej). In začuda se nisem motil (ok, vsaj 50% sem imel prav).
Začelo se je ob predvidenem času in to s skupino Moonart. Kranjska skupina je imela čast in nalogo ogreti publiko. Ni jim spodletelo. Pevec je z glasom in energijo na odru prevzel in očaral vse od tistih v prvi do tistih v zadnji vrsti. Melodična glasba in solo kitarski vložki so nekakšna magična mešanica. Zmagovalna mešanica. (copy/paste s RockOnNeta , k sem takrat še pil pa pojma nimam kako so špilali. Zato poba tudi ni posnel nobenih slik)
Nato so na oder prišli ženini in neveste, par dodatnih gostov in dve hude pevke. (Da ne bo pomote, dobr pojeta pa to.... khmmm). Tokrat so jim pomagali . Moram priznati, da je kar nekaj skladb, ki smo jih sicer že slišali zvenelo precej bolj sveže. Pa tudi Tuch me od Doorsov je precej bolš slišat z pravimi trobili. Pod odrom se je kar drenjalo fotografov, tako da je bil naš poba videti kar nekoliko izgubljen. Pa ne bom našteval sedaj kaj so igrali, saj jih poznate (pa tud nekoliko teme je že), tako da naj tukaj samo še pohvalim igranje in zaželim obilo uspeha na njihovi turneji. Skupini je videti, da ima v sebi nov zagon ter svežo energijo ter izgleda da so prebrodili zadnje težko obdobje. S tem je mojega hvaljenja dost, saj bom drugače kmalu izgubil vso svojo verodostojnost. (Za razliko, od urednikov nekaterih konkurenčnih časopisov, mene ni mogoče podkupiti).

Torej kaj lahko še rečem o ostalih pomembnih dejavnikov vsakega dobrega žura (Kar vsak koncert mora biti! Dobra muska gor al dol, folk se pride večinoma zabavat in napit (eno drugo se ne izključuje, pa tudi neločljivo povezano ni)) Pijača: Nej mi en že enkrat pove, zakaj v PJL-ju nikol ne morš dobit proklete refošk kole???? A je tolk težko it v trgovino pa kupt par litrov refoška? Metliška črnina, mi vedno nekoliko obleži v želodcu in to ni tolk dobr ne zame in ne za gostilničarja, ker mi hmal neha pasat pit. Postrežba je bila sicer hitra (Se vidi, da sem izkusil hitrost v Bratislavi), vsaj za cerkljanske razmere. Celo mene so porajtal. Prisotnost lepšega spola: Kej bi se že najdlo. Sm bil an precej dogotkih, k je blo precej slabi. Je pa ostal grenak priokus (spet nisem nč fasal :@). Opaziti je bilo spet staro bolezen vsakega žura, obiska diskača... Vedno se ljudje zbirajo v najožjem prehodu v prostoru! Po možnosti tam tudi plešejo!!! (skor cela krkolježeblakola je šla v nič. Opa skor cela je šla name in ne vame).
Opozoriti pa moram tudi na ignoranstvo benda in organizatorjev do predstavnikov 7 sile. Običajna praksa je, da dotični dobijo zastonj VIP vstopnice. No, ni jih bilo.


Uf, a sem sploh povedal ker bend je špilal? Sej ni važn, naslednjič nej zrihtajo akreditacije pa bo.

p.s. Odgovorni urednik, kdaj za ************** boš že dal denar za lektorja, namesto za tajnico, ki nam niti kave ne skuha?????

Ni komentarjev: