ponedeljek, februar 09, 2009

Lenny Kravitz

Ljubljana, Sreda, 23.6.2004 - Reportaža

Ekipa K-neta ( Tale fora je že mal mem, ane?) je tokrat obiskala koncert Lennya Kravitza na Bežigrajski njivi. Takoj po prihodu na prizorišče nas je zadel prvi šok. Pir po 600 SIT!!! Halo! K da ni bla že karta dost. Ko so se živci malo pomirili, zlasti ob pogledu na prelepo naravo :) (slik zaradi policaja ni), sem ugotovil da se na odru že dogaja. Neka predskupina, katere imena se ne spomnim, je ogrevala občinstvo, ki pa je pokazalo bolj medlo zanimanje, saj so vsi čakali na glavno zvezdo večera, ki bojda ne zgleda več tako dobro odkar ma ravne lase. No ja, nebi vedel, babe že vejo (to je itak ena redkih stvari, ki jo :) ) Začel je še v bistvu podnevi, ko sem jaz še pričakoval kakšno predskupino. Očitno so v igri spet klasične frustracije okoliških prebivalcev. V glavnem, Lenny je car! Koncert je minil v trenutku ( dobr, res je bil sam do 11, sam to ni razlog), tip je odlično odpeljal nastop od začetka do konca, od žaganja pa do prijetnih balad, vmes pa je vpletel še kratki jam-sesion (pojma nimam kako se to napiše). Koncert je zaključil s vsaj desetminutno Let Love Rules in luči so se kar prehitro prižgale. Pogrešal sem Mr. Cabdriver-ja sam glede na to, da sem se že zmotil glede zaigranih komadov dopuščam možnost, da ga je res igral. Kljub temu ni blo za zamudit.

Viva la revolucija & Let Love Rules

Ni komentarjev: