ponedeljek, februar 09, 2009

Rock Otočec 2005

Raj, Ponedeljek, 11.7.2005 - Blat je blat na Rock otočcu!

Leto je spet naokoli in čas je bil, da se odpravi na Rock Otočec. Morm priznat, da so me pred odhodom obdajali že resni pomisleki, a bi sploh šel. Vsi moji delavni sodelavci so mi spizdil na morje, folk ma pa kr ene čudne ideje, da jest začnem delati ob 7ih. Nej še enkrat povem, jest ne začnem ob 7ih nč, še posebej pa ne delat!! Pol pa še neumno prekrivanje datumov s skorej vsemi ostalimi festivali (sej ne da bi se sekiral zarad tega k me ni blo na Soči, sam un je bl tak pičkast festival, pa jih je pol na RO manj za ogledvat :( Drujga itak nisem sposoben), pol pa še napovejo dež za ves vikend. Ampak po temeljitem pretehtanju možnosti in alternativ sem itak ugotovil, da nimam druge možnosti. Mal mi je sicer žal, k je zadnjih par mesecev v domači vasi zmeri hud žur, ampak kdaj je pa tud treba it vn iz občine aneeee… Torej, spakiram vse x3 (ampak res, 3 pare čevljev, 2 kratke in 2 dolge hlače, 2 puloverja + topla srajca, ene 5 majc, 2 x komplet tarok kart, marela, odslužen kuhinski prt za dodatno zaščito šotora pred dežjem, 5 kondomov (tale je najhujš pretiravnje) pa še bi se kej najdl. Res sm prvak v overpackingu ane ;)) pa še ruzak s rezervo v avtu, če bi blo treba direkt na šiht. Sej na poti dol je blo zaradi tega res mal neudobno v avtu, sam kaj če bi naprimer krka poplavljala, jest bi bil pa pol kt edini preživeli (zato kt mislim na vse) na televiziji, pa brez čiste majčke, aaaaa? Kokrkol, do dol sem prišel, začuda živ, sej je se je šofer v slogu kamikaze vrinil pred en tovornjak s centimetrsko natančnostjo in kjub temu da je bil kamionar iz dežel nekoliko južno, se naša ninđa za volanom (Da ne bo pudl reku, da ga zmeri žalim, čeprav bi ga lohk sej je skozi cel otočec več kot dokazal svojo sebičnost!) ni ustrašila grozečega hupanja. Tud pri parkingu nismo pristali na noben kompromis in se sparkiral na VIP-placu (Sam pomislte, eni so prav z avtobusi se vozil od parkirišča do mostu pa pol še peš… Le kaj jim je? A sploh veste kolk je to delč?) Dobimo zapestnice in raj čaka samo še na nas!
No, v raju tud dežuje (zmer sm mislu, da pol kt prideš v raj si nad oblaki, zmri se kej novga naučiš!) tako, da je bila pot do našega hudega kamping placa pod drevesom že fajn blatna, sicer so stvar poizkusili rešiti s žaganjem in enimi tepihi, vendar je ta poizkus že takrat izpadel, najman smešen, če že ne beden. Kaj češ, so stvari na katere se lohk pripraviš (naprimer, jest sem bil pripravljen na to, da bom mogel uiti pred trumami ponorelih najstniških oboževalk), druge te pa zalijejo do vratu. No ja, muska je že špilala in nam se je mudilo na pivo, torej ni bilo časa za pretirano skakanje od otočka do otočka, čeprav sem bil kjub temu precej časa žejen, saj je preostanek postavljal šotor v nedogled. Na odru se se nato zvrstili eni men neznani, DDV, pa Naio Saion (auuuuuuu!), Leloojamais (Ne vem a sem prav napisal, sam nimam caja za prevert, k morm nečloveško raztegnt tale člank), Pero (vidt ni bil nč bl al pa manj nasekan kt ponavad), pol pa še Laibach in Van Gogh. Vmes sta pa uletela še dva k nej bi bla mladoporčenca, ki nej bi se spoznala na RO in je blo treba mal povedat pa se seveda povalat v blatu. Opis koncerta nej bi tud mal opisal nastop bendov, nej bo. Osebno so bli men najbolši Naio, Leložame, pa Pero, Laibach pa Van Gogh so pa zamoril, sam to je sam moj osebno mnenje. Blata smo se navadl, piva tudi. Mal še gledal Johota & Co s ognji pa kačami, ki so jih določeni osebki mel skos na sebi za pecanje… (ok, tud jest kakšne pol urce, mal mi že patetičnost prebija :)) , srečal spet cel kup Crkljanov, takih kt jih radi vidmo pa tud take kt vseeno če jih ne bi blo več nkol več (hehe, kr ugibejte, jest grem pa štet…). Ženske so ble kot vedno za pogledat (Mrbit bi blo bolš rečeno, da smo zjal kt najstniki), pudlu sta dve težili, da se ga spovnta s prejšnega otočca, pol je pa od samega veselja, da kera hoče govort z njim, začel rit po blatu in se zgubu za celo uro (nej kr kuj povem, da je odgovor ne) ravno takrat kt sem ga rabu, da mi da eno karto. Ugotovl smo tud, da eni ne morjo najdt šotora v katerem spijo in pol kličejo sestrice s svojimi tošli in pol se še čudijo, da ne zvoni :). Kmalu po nastopu Laibachov se je pojavil glavni nastopajoči letošnjega Otočca – dež. Tko, da sem se vsaj jest spravu v šotor in zaspal pod odprto marelo (paranoja je jeba!)
Dež je bolj ali manj nabijal celo noč, zjutraj pa me zbudil prelepi glas pijanega primorca zraven mojega šotora. Hvaležen za to milozveneče bujenje, sem presenečen ugotovil, da je vode v mojem šotoru premalo tudi za kavico in se zato odpravil do šanka. Ker sem imel dovolj rezervnega tekstila, mi ni bilo treba čakati v vrsti na to, da mi povejo, da je stroj pokvarjen (hmm, tud lansko leto je bil). Dež nas je še vedno zabaval, vendar smo rajši na malem otočku pod šotorom igrali tarok (z enim kompletom). Vmes sm si privoščil še en burger in opazoval jutranjo aerobiko. Nebo se nas je usmililo, začel se je fuzbal v blatu in končal s rešilcem. Vmes sta dekleti, ki se jima je vtisnil pudl v spomin neki govorili o tem, da se gresta prepraviti za miss blata. Na tej točki se vprašajmo zakaj nekdo, ki se predstavlja kot prijatelj, ne predstavi svojim prijateljicam svojega kolega??? Proklet… Vmes so ble menda ene delavnice, vedeževalke, ženske so od frizerke hodile v čudnih frizurah in barvah (ni blo lih izboljšanje) mi smo pa čakal če se bo kera slekla! Nihče ni sicer verjel, da bosta to unidve, ampak sta nas presenetili. Ampak res presenetili! Mirno lahko trdim, da smo vsi moški in najbrž tud marsikatera ženska mislili na isto stvar. No sej slike povejo vse. Seveda se je mogu Čarman takoj uštult zravn, skupej z vsakim čudakom, ki se tisti dan ni mogel več spomniti koliko piva je popil, enako pa je bilo tudi pod tušem. (Fotografi nismo čudaki, smo samo pričevalci zgodovine…). Ok, to še vse razumem (pa tud nekoliko mi je žal, da sem bil preveč čist za tuširanje ;)), sam da se je pa pol zraven uštulil en zanemarjen makaronar, to je pa preveč. Da se ta golazen, potika po naši zemlji in pokvarja naše uboge nedolžne deklice… Grrrrrr, a Novo mesto nima nobene fojbe. Sicer bi počel kaj drugega, vendar sem se vseeno odpravil nazaj do malega otočka na improleptiko, ki je bila kot vedno odlična, razen tipa, ki je komuniciral s publiko. Pa kdo mu je rekel, da more na oder klicat folk, k da človk nima drujga za počet, kot da na odru oponaša Magnifica??? Pa kt bi vsaj kakšnega normalnga najdu! Neee, izbere valda pleškota v prvi vrsti. Voluhar zahojen. Pol se je pa že začel glasbeni program. Na začetku sem imel še nekakšno idejo, da bom poizkusil ostati čist, vendar bi že s pogledom proti odru lahko kaj takega opustil! Blato je bilo popolnoma povsod, ampak res povsod (tudi za hlačami od Haidi :), ja zmer je dobr vidt pijanski kamikaze napad), vendar kmalu ugotoviš da pivo odpravi vse probleme (problemi ostajajo, jetra uhajajo). Folka je blo nenormalno veliko, tud neverjetno veliko ljudi gleda neumne tv programe in bere cajtnge brez okusa, v katerih predstavljajo čudake, ki se slačijo brez pravega vzroka. Hiter pogled na seznam nastopajočih je razjasnil zakaj, kr naenkrat tolk folka (sploh najstnic, jupi!) – Siddharta! Med dogajanjem sem ugotovil zakaj Joho nos kače sabo, ženske so nore nanje! Ampak res, celo mene so porajtale. Ql. Bendi katerih se spominjam so bili Dan D, ki so vsaj men zažigali sam sem se lih ukvarjal s …..am….. no mislu sm da bo kej, ah. Za njimi kot presenečenje večera nastopil Lojze Slak, ki ga je folk odlično sprejel, pol so pa vsi navalili proti odru, kajti to so čakali cel dan! (Če kdo reče, da me je videl peti pod odrom, se mu ne piše preveč dobr, tako da…) Naslednja je torej bila Siddharta!! Jupiii, Tomiiiii. Proklet voluhar. Se ravno posvečam eni zraven mene, ki je celo pokazala zanimanje zame in sem se že potiho veselil, pol pa pride na oder Tomi in kura že zbezlja pod oder. Sej, babe so brez okusa. No sej bi reku, da so bli dobri, pa da so naredil žur in clo pripravili precej folka, da je klečal v blatu in skupaj z njimi pel, pa ne bom. Povedal bom le, da sem končn dobil dokaz, da jest pravilno pojem un komad »jaz ne verjamem v telo…«, kaj me briga telo, slec se baba (ne mi težit, to je T rekel!) Mehkih kolen zarad Tom…ammm…piva sem se odpravil čez mehko stvar, ki se ji menda reče blato, sam se je men zdela bl kt nekoliko vodena driska proti šanku, kjer sem zgubu pudla za ta večer, tko da sva ostala sam še dve zgubi, jest pa Jure. Torej gasa naokoli, težit ženskam (neuspešno), ignorirat Union, proklete ljubljančane, k delajo voden pir (neuspešno) in iti kmal spat (neuspešno) Tm, so še špilal eni trubači, ki so sicer znal se mi zdi sam ene 5-6 komadov, Joho je že malce pretiraval s ognjem, na odru so bli pol še Let 3, ki so me kr presenetl v pozitivnem smislu (kr sm slišal, se mi pol ni več dal pod odram stat), pa tud Orleki so bli zakon (Nasploh v Soboto nimam napizdit nobenga od nastopajočih, so v bistvu vsi opravl svojo nalogo. Khmm, razen siddharte ;)). Sej se je še marsikej dogajal, sam poizkušam zdej, kokr se da izbrisat iz spomina soboto. Končn vem kako je ženskam, k jim morijo pjani tipi, po možnosti že nekoliko po svojih najboljših letih! Z Juretom, nič hudega sluteč se sprehajava pod glavnim šotorom in naenkrat začne en stari neki nabijat. Ok, jest nikol nisem lih znal odpikat ljudi in sem še poizkušal biti nekaj časa prijazen. Napaka, tip je začel s neki govort, da ma prjatle v Cerkljah in da nej se kdaj oglasim pri njih na pijači, pa da nej mu dam telefonsko, men začne zvonit alarm v glav, poj je začel govort da bi šla midva sama na Pokljuko za vikend, pa da so gorenjci njegova šibka točka, jest mrzlično iščem rešitev, tip me je pa kr neki začel objemat in pol prijavi, da sem jest najbl fukiš tip, takoj za Aleksandrom Mežkom!!!!!!! WTF!! Kje je tip najdu Mežka? Ok, sej sm kolkr tok strpen do drugače usmerjenih, ampak kt te pa tip tm mečka pa primerja z Mežkom, te pa kakšna Hitlerjeva metoda začne privlačiti. Kako je Mežek bl fukiš??? Fak! (Sej Mežek je men kr simpatičen, p atud muska mi sede, sam bl fukiš, joj. To zihr ne more bit res, ane?? ANE??) Tipa sm se pol komi losov s telefonsko (Mare srečo maš, da jest zmer zamešam številke od tvoje telefonske:))))) in takoj laufam na nekaj pirov. Takrat so eni mulci spizdil Keku motor, mem je šlo kr neki fejst mladoletnic, sam sploh nisem mogel dobr registrirat. Fak, zakaj se mi ne more enkrat naredit, da me napade kakšno luštno dekletce, me zvleče v svoj šotor in zlorabi znova in znova? Ne, jest dobim modela, k ne zna niti ocenjevat descev! Sej človek bi še razumu, če bi tip prašal prej, če sem slučajn topli, sam tkole, da se pol počutiš kt en hotdog, pa ne najdeš načina kako bi brez nasilja spizdu preč (sam predstavljejte si naslove v cajtngih, Slovenske novice:»Nestrpnež zverinsko napadel toplega bratca (blatno nasilje)« Nova: »Gay obležal v blatu otočca, napadalec neznan, policisti po zmedenih izjavah pretepenega iščejo Mežka!« Delo:»Maščevanje Aleksandrov - Lep kot Mežek, napadalen kot Makedonec!« Mladina:«Nacistični izpad na Rock otočcu. Hanžek je odpotoval poročat v Haag, roza akcija napoveduje proteste.) Pol sem se za pomiritev živcev še mal slinu okol žensk in šel ob 5ih spat. Z uporabu glušnikov spal mirno do jutra, dokler me ni spet prijazno zbudil Primorc (Zdej šele vem, zakaj ljudem ne pustijo strelnega orožja).
Skrtačil zobe, pojedel senvič (burgerji in senviči so bili kar dobri, menda tud hotdogi), spil pivo, začel pogrešati dež, saj sem skori staknil sončarico, namočil 4 kepe blata in v njih našel svoje čevlje, zamenjal zadnje bone po 380 za pive, spet mal gledal fuzbal v blatu in tipe k so delal prevale in to imenovali mister otočca. Miss otočca nekak ni dosegla standarda, postavljenega prejšnji dan (to bi blo sicer skorej nemogoče), čeprav se je Fani potrudila, za kar so jo tud na koncu nagradili z nabirko za njeno stanarino (Sej bi dal, itak ne znam reč ne, pa sem še pravi čas opazil, da mam sam točn še za cestnino. Kam je šel ves moj keš, pomoje da so bli nepridipravi na delu, hmmm). Vse skupi je stražil Aleš Kosmač, menda iz Poljanske doline (ne bi uganil;)) s svojim lokom in pivom kot ščit in si pozneje ogledal še eno improligo (je bla tud v soboto bolša, kar še ne pomeni da je bila slaba). Pol smo se pa odpravili domov, ker kot sem rekel, nekaterim ni mogoče dopovedati, da jest ne začenjam delati sredi noči. Ah… A je še kej za povedat, varnostniki so se obnašal na nivoju, čeprav sem slišal, da so enega precej obdelal, ampak Kek pravi, da so vse 4. takoj po incidentu vrgli vn. Pir je bil po znosnih cenah, edin brezalko je bil precej zasoljen (pač rabiš za izpiranje zob), družba je bila zakon (Tuki notr se najdete vsi, ki smo se srečal. Ok, primorska trobla in pokluški gejzir nista notr), se opravičujem, če sem v svoji pijanosti kermo težil, pa drugo leto se spet vidimo, kjer koli že bo! Raj je bil tudi letos raj!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

I believe that iѕ amοng the ѕo
much important info for me. And i аm haрpy studуіng your articlе.
Howeνeг shοuld commentагy
on some сommοn thіngs, The website tаste is іdeal, the articles iѕ trulу great : D.
Јust right јob, cheегs

Herе is mу web blоg; ipad repair kl