ponedeljek, februar 09, 2009

Dog Eat Dog

Veleje, Ponedeljek, 30.5.2005 - Reportaža

Iztekala so se zadnja leta preteklega tisočletja, ko je vaša najljubša reporterska ekipa hodila v srednjo šolo. Bili so to lepi časi, ko se delal ni popolnoma nič, ni blo treba hodt na šiht, nadrejeni so ti bili edino prfoksi, ki kakšne posebne avtoritete itaq niso imeli, keša je blo vedno dost (ne vem sicer kako, ampak sedaj mam najmanj 10x več denarja na mesec, pa zmeri ga zmanjka), seksal prav tako nismo popolnoma nič, sam to so bli časi, ko smo bili zadovolni tudi s kakšnim zalizovanjem ob katerem si zagrabil kakšno joško ali rit (če dobro pomislim, bi bil tudi sedaj prekleto zadovoljen tudi s tem :(, ah patetično). No približno takrat so bili izredno popularni med srednešolsko populacijo Dog Eat Dog. Če smo natančni so jih poslušali vglavnem bordarji, samo tudi zunaj tega kroga nas je bilo kar nekaj. Štirje originalni člani benda skupaj s pihalno sekcijo so bili eni prvih predstavnikov tega kar sedaj imenujejo nu-metal (a se je temu tud takrat tako rekl?). Energični komadi, pa sax so pogosto nabijali iz mojih zvočnikov (k jih je na zadnji žurki pobral, šmrk. A mi da kdo za nove??) in pozneje tudi v naših (pippovem) avtomobilih, še posebej Rocky (Hey rocky (ogi :)), I hate to sey, I wish you would just go away..) V tistem času so se vrteli na veliko tudi na MTV-ju (sicer se mi zdi, da bolj v Evropi kot v USA), ki je bla takrat celo prebavljiva glasbena televizija (podn k ga vrtijo sedaj, ni vreden da bi ga gledal tudi extremno zdolgočaseni, seksualno podhranjeni čudak kot sem jest),pojavili pa so se 3x tudi v Sloveniji (nevem, tivoli, Otočec). Leta 98 so izdali svoj zadni album in nekako izginili iz kolektivnega spomina, vsaj mojega. Očitno so se odločili to spremeniti, saj letos izdajajo novo ploščo.
Osebno sem bil celo presenečen, ko sem zvedel da bend še koncertira po evropskih festivalih, pa tudi nekoliko razočaran, ker mi nekak ne rata obiskat velike evro festivale. Potem pa med mojim preganjanjem dolgasa med šihtom, ki sestoji iz brskanja po netu (pa da ne bo mislu kdo da zabušavam, moje delo sestoji iz klika, in čakanja na naslednji klik. Sliš se preprost sam..) slučajno zasledil da na velenjskih dnevih mladine in kulture nastopajo prav oni (bili bi presenečeni kaj vse se najde na netu. Pol crkelj itak vidiš v čudnih pozah in družbi na kakšnem žuru, pol dvojnice (al pa tud ne, kdo bi vedel) lokalnih deklet, pa take. V glavnem pazite se, če kdo s fotičem okol skače. Razen seveda če sem to jest). Beseda je bila msnmesenđirana in ekipa, tokrat v navezi s žvpl-jem se je v soboto zvečer odpravila na štajersko. Ko sva tam od izredno simpatičnih (kaj k... simpatičnih, p**** sta ble hude za crknt) prodajalk dobila akreditirane navadne karte (pudl, a ti je tok težko reč, da rab fotograf vstop pred oder, aaa?), sva po hitrem čekingu skozi vhod odšla raje na dve pivi pri kelnarju k je menda (če verjameš) obdelal pol škofjeločank (sej, če pomisliš kakšne desce majo na izbiro tm, niti ni čudno, da majo clo štajerce rajš :)). Ko sva se končno privlekla do dokaj prazne dvorane (neobstoječa reklama se je očitno izplačala), so ravno špilali Partibrejkersi, ki vsaj moje nepoznavalsko uho niso ravno impresionirali, tipi so pač zamoril (kar pa ne velja za pevca dotične skupine, ki je med Dog Eat Dog precej nadelan cel nastop skakal pod odrom. Pohvalno za skorej dedka, jest kot mlad poskočen žrebec, sm lovil sapo že po enem komadu). Med premorom sem razmišljal ali bi po stari navadi poslikal čisto vse osebke ženskega spola v dvorani, pa sem se premislu (sori no, sej bom naslednjič, obljubim), deloma zaradi znanega temperamenta štajerskih pobov, deloma pa zato, k trezen nimam jajc za morenje res dobrim (patetično kajne;)). Po precej dolgi pavzi, med katero sta roadie Lars in Hans celo večnost preizkušala mikrofone so se na odru končno pojavili Dog Eat Dog, kipa so tokrat pozabili svojo pihalno sekcijo in so bili za cel koncert sami (Lars in Hans sta občasno pomagala s dretjem in bobnanjem + nadležen model se je nekaj drl na odru). Pa nas ni pretirano motilo, ker so tudi brez saksa, k v dobi siddhate res ni več nič posebnega, dobr žgal. Modeli so tudi ves čas se trudili komunicirat s publiko (po moje tokrat slišiš besedo Slovenija samo še na predvolilnem shodu pomladnih strank), ves nastop je bil energičen, pa tudi ljudje so znali vsaj hite napamet. Vsaj ena dobra stvar pri bolj prazni dvorani je domače vzudšje, saj je pevec prišel do prve vrste, ki mu je pomagala pri dretju se mi zdi da Rocky-ja, pa tudi napizdu je varnostnike, ki so ravno obdelovali nadležnega modela(tm) ko je hotel priti do odra. Model je bil za svoj kamikaze poizkus prodretja do odra nagrajen s dovoljenjem benda da se dere in skače skupaj z njimi. Vglavnem bilo je ql, sicer malo kratko, ampak zadovoljujoče, vsaj za fene. Škoda samo, da sem mogu pelat dam in ostati trezen čeprav bi vsaj po najinem duetu Bon Jovija v avtu kdo lahko pomislil na nasprotno.

Ni komentarjev: